opakowanie na suplement Fertsitim

Projektowanie opakowań suplementów diety oraz leków – wszystko, co powinno się o nim wiedzieć

Projektowanie opakowań suplementów diety i leków wymaga innego podejścia niż tworzenie projektów opakowań dla innych produktów. Szereg wymagań prawnych oraz dotyczących materiałów do produkcji sprawia, że opakowania dla tej grupy produktów wyróżniają się na tle innych już na pierwszy rzut oka. Sprawdź, co powinieneś wiedzieć o kartonikach, butelkach, tubkach i słoiczkach, w które pakowane są suplementy diety oraz leki.

Czytaj dalej

proces projektowania narzędzia

Projektowanie opakowań – od czego się zaczyna?

Projektowanie opakowań to złożony proces. Zanim projekt trafi do drukarni lub innego producenta opakowań jest dopracowywany nawet przez kilka tygodni. Nad szkicem pracuje często wiele osób, które dbają o to, by gotowe opakowanie spełniło każdą niezbędną funkcję. Od czego zaczyna się tworzenie opakowania?

Czytaj dalej

opakowanie kubek z kawą

Świąteczne i okazjonalne opakowania produktów coraz popularniejsze

Święta Bożego Narodzenia, Walentynki, Wielkanoc, Dzień Matki – to tylko niektóre ze świąt, w okresie których w sklepach pojawiają się dobrze znane produkty w zupełnie nowych opakowaniach. Limitowane edycje smakowe i zapachowe, unikalne wzory oraz sezonowe opakowania na dobre zadomowiły się zarówno w przypadku produktów znanych marek, jak i marek własnych w dyskontach lub supermarketach. Dlaczego producenci decydują się na projektowanie sezonowych i świątecznych pudełek, butelek i innych rodzajów opakowań?

Czytaj dalej

paleta kolorów

10 marek, które opatentowały kolor jako znak towarowy

Uzyskanie patentu na logo marki lub konkretny projekt jest skutecznym sposobem, by odróżnić się od konkurencji i zdobyć przewagę na rynku. Firmy idą jednak o krok dalej i próbują opatentować kolor, wykorzystywany przez nie w reklamach, logo lub na opakowaniach produktów. Co trzeba zrobić, by było to możliwe? Komu udało uzyskać się patent?

Czytaj dalej

Opakowanie produktu a wizerunek marki

Opakowanie produktu przez lata pełniło głównie funkcję praktyczną, zabezpieczając towar przed uszkodzeniem i ułatwiając jego magazynowanie oraz transport. Obecnie rola opakowania jest znacznie szersza. Wykorzystuje się je do podkreślania wizerunku marki, charakteru produktu oraz zwiększania rozpoznawalności producenta. Dlaczego z pozoru zwykły kartonik lub pudełeczko stały się tak ważne?

Czytaj dalej

butelka cocacola

Szklana butelka Coca-Coli – najsłynniejsze opakowanie świata

Gdyby nie szklana butelka Coca-Coli, być może dziś w ogóle nie pamiętalibyśmy o napoju, który powstał w 1886 roku. Orzeźwiający, słodki smak Coca-Coli podbija obecnie podniebienia w ponad 200 krajach na świecie. Jego popularność i długoletnia historia to zasługa między innymi słynnej butelki, która jest pierwszym w historii opakowaniem opatentowanym jako znak towarowy.

Czytaj dalej

projekt opakowania butelki

Do czego służą opakowania?

Opakowania przez długi czas pełniły głównie funkcję praktyczną, polegającą na zabezpieczenie towaru i przygotowaniu go do przesyłki lub sprzedaży. Obecnie funkcje opakowań są znacznie szersze, co wykorzystują różne marki, by zwiększać sprzedaż i pozyskiwać nowych klientów. Poznaj funkcje pełnione przez opakowania produktów.

Czytaj dalej

ekologiczne projektowanie opakowań

Opakowania ekologiczne – nowy trend w projektowaniu opakowań

Projektowanie opakowań ekologicznych jest coraz powszechniejsze. Wybierają je zarówno nowe marki, które dopiero wchodzą na rynek i chcą być kojarzone z dbałością o środowisko, jak i marki o ugruntowanej pozycji, które podążają za trendami. Jakie są przyczyny wzrostu zainteresowania opakowaniami ekologicznymi?

Czytaj dalej

uszlachetnienia druku

Techniki uszlachetniania druku na opakowaniach

Techniki druku na opakowaniach

Uszlachetnianie opakowań ma na celu wyróżnienie produktów na sklepowych półkach i zachęcenie konsumentów do zakupu towarów. Dobór odpowiedniej techniki zdobienia sprawia, że projekt opakowania jest dopracowany w każdym szczególe. Poznaj najpopularniejsze metody uszlachetniania druku na opakowaniach.

Czytaj dalej

brandbook księga znaku

Brandbook – czym jest księga znaku?

Księga znaku, zwana również brand bookiem, jest niezbędna do stworzenia spójnej identyfikacji wizualnej. Dzięki niej, marka posiada wszystkie wytyczne, by prawidłowo używać logo do znakowania różnych produktów i firmowych gadżetów. Co znajduje się w księdze znaku? Dlaczego warto ją stworzyć?

Czytaj dalej

projekt opakowania na skarpetki, niestandardowa forma opakowania

Niestandardowe formy opakowań

Rynek branży opakowaniowej przesycony jest wszelkiego rodzaju formami opakowania produktu. Od najprostszych  kartonowych pudełek czy foliowych torebek po naprawdę wyszukane formy z wykrojników czy tworzyw pcv.

Wszystko zależy od celu strategii marketingowej danego produktu. Czy chcemy się wyróżnić na rynku? Czy nasz brand chce opowiedzieć jakąś historię Konsumentowi? I czy w ogóle stać nas na naprawdę ekstrawaganckie opakowanie? To są pytania na które musisz sobie odpowiedzieć. Czytaj dalej

projekt opakowania suplementów marki narum

Projektowanie opakowania krok po kroku czyli cechy dobrego opakowania

Forma opakowania

Na dobre opakowanie składa się wiele czynników. Zacznijmy od tego jaki produkt chcemy opakować i w jaki sposób to zrobić aby bezpiecznie przebył drogę od zakładu produkcyjnego do bezpośrednich rąk konsumenta. Najważniejszym zadaniem opakowania jest ochrona i zachowanie właściwości produktu. Zatem szukajmy odpowiedniej formy. Na rynku dostępny jest cały ogrom różnych rodzajów opakowań np.  kartonowe, foliowe, szkło czy PET, każde z nich może zapewnić bezpieczeństwo jeśli tylko dopasujemy je odpowiednio do produktu. Czytaj dalej

projektowanie stron internetowych mmamed

Strona dla MMAMED Energy Drink

Puszka MMAMED Energy Dring przeszła liftng, co zainicjowało stworzeniem Key Visuala oraz nowej strony internetowej dla napoju.
Projekt strony zainspirowany jest całkowicie nową etykietą – czerń z elementami złota i przede wszystkim wizerunek Mameda.

mmamed-strona

design opakowań gier

Nowa seria gier Automobilki

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, aby umilić czas Małym Podróżnikom na zlecenie firmy Kangur
zaprojektowaliśmy opakowania na serię nowych gier pod nazwą Automobilki.
Mobilna gra, którą dzieciaki mogą wziąć ze sobą w podróż samochodem, samolotem czy pociągiem zachęci do zabawy całą rodzinę.
Seria zawiera: Grę w Statki, Drogowe Bingo, Rozmówki rodzinne i Wykreślanki. Przedstawiamy klasyczne gry w nowej, kolorowej odsłonie:

automobilki-opakowania-gier

 

karta świąteczna munjo design

Wesołych Świąt

Nasz projekt kartki świątecznej w kolorze Pantone Xmas Red. Kolor sezonowy, dostępny tylko w sezonie zimowo-świątecznym.

design opakowania dzieci

Nasza grafika na opakowaniu gry dla dzieci

Naszą najnowszą realizacją jest projekt grafiki na opakowanie do gry karcianej: "Dzieci kontra Rodzice". Dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice rywalizują odpowiadając na wiele interesujących i zabawnych pytań. Gra pojawiła się już w sprzedaży w Księgarni Internetowej PWN.